Hendrikx Van der Spek

Bureau voor bedrijfscommunicatie

Weblog

18.12.08

Met een vleugje swaffel-sap

‘Sourcy heeft iets nieuws: Stil en licht sprankelend mineraalwater met een vleugje citroen of een vleugje munt in een stijlvolle fles. Nu heb jij kans om je eigen
‘vleugje te creëren’. Deel jouw favoriete vleugje met ons en win jouw eigen water!’

Klinkt allemaal leuk en onschuldig en dat is het ook. Totdat blijkt dat de gemiddelde internetter het liefst een ‘vleugje swaffel-sap’ wil. Momenteel staat het relatief onschuldige ‘vleugje geenstijl’ bovenaan. Zomaar een greep uit de toegevoegde ‘vleugjes’:

- loempia
- echte liefde
- Spa
- roadkill
- hvds.nl

Hoewel dit natuurlijk geen ‘vleugjes’ zijn waar Sourcy natte dromen van krijgt, zijn ze wel zo slim om dit alles toe te laten. Als de media hier geen aandacht aan gaan besteden…

Gijs Oomkes @ 15:36 | link |