Hendrikx Van der Spek

Bureau voor bedrijfscommunicatie

Weblog

1.12.05

Wat moet het heen met de wereld...

als ook reclamemakers geïrriteerd raken door reclameblokken?! Vandaag gelezen op adformatie.nl:

Reclame irriteert makers zelf ook
Een meerderheid van de reclamemakers in Nederland haakt af zo gauw er commercials verschijnen op tv: maar liefst eenderde van hen zegt altijd te zappen tijdens reclameblokken, de helft zegt regelmatig weg te schakelen tijdens de boodschappen. En de reclameonderbrekingen tijdens De Wedstrijden op Talpa worden door bijna tweederde als storend ervaren.

[lees verder]

Nou, niets menselijks is ze vreemd, die reclamerakkers! Ik vraag me dan alleen af waarom ze die menselijkheid dan niet wat meer toepassen op het reclamemaken. Als ze nou eens aan zichzelf zouden denken bij het bedenken van reclames, misschien zou het dan nog eens kunnen gebeuren dat reclameblokken niet zo tenenkrommend meer zijn...

Het alternatief is natuurlijk televisie zonder reclameblokken. Eigenlijk nog veel beter!

Anoniem @ 17:18 | link |